FAQ Webshop

Hoe wordt de verzendkost van mijn bestelling berekend?

De verzendkost wordt berekend op basis van het gewicht en volume van alle artikelen in je bestelling. Vandaar dat je verzendkost ook pas kan berekend worden nadat je je bestelling voltooid hebt.

Lees hier onze volledige verzendvoorwaarden na. 

Hoe lang duurt het om mijn bestelling te verzenden?

We kunnen je niet precies zeggen hoe lang het duurt om je bestelling te verwerken. We doen ons uiterste best om deze zo snel mogelijk de deur uit te krijgen. Onze organisatie rekent op de inzet van vrijwilligers om de bestellingen te verwerken. We vragen dan ook je begrip als het wat langer duurt om je bestelling af te werken.

Lees hier onze volledige verzendvoorwaarden na.

Waar is mijn bestelling?

Van zodra je bestelling verstuurd is krijg je per mail of SMS (afhankelijk van de door jou gekozen optie) een bevestiging van. Werd je bestelling in een pakket verstuurd dan ontvang je in deze verzendbevestiging eveneens een tracking code. Via deze tracking code kan je bij Bpost volgen waar je bestelling zich bevindt.

Ontving je geen tracking code en heb je twee weken na je verzendbevestiging je bestelling nog niet ontvangen, neem dan contact op via sales@muco.be

Hou er rekening mee dat vanaf eind november tot eind december een heel drukke periode is voor Bpost en zendingen mogelijks langer onderweg zijn.

Lees hier onze volledige verzendvoorwaarden na.

Ik heb een fout gemaakt bij mijn bestelling

Een verkeerd artikel besteld? Wil je nog een artikel toevoegen aan je huidige bestelling? Neem dan zo snel mogelijk contact op met sales@muco.be Indien je bestelling nog niet verwerkt is kunnen we deze nog trachten aan te passen voor verzending. Is jouw bestelling wel al verwerkt, dan kunnen we je uiteraard het gewenste artikel alsnog versturen via een nieuwe bestelling. In dat geval zal je wel opnieuw verzendkosten moeten betalen. Ook de eventuele retourkosten zijn in dat geval voor jouw rekening.

Ik heb mijn bestelling ontvangen maar er is iets mis mee

Heb je het verkeerde artikel ontvangen? Ontbreekt er iets bij je bestelling? Is een artikel beschadigd? Neem dan zo snel mogelijk contact op via sales@muco.be Bij beschadigde artikels vragen we je om een foto hiervan mee te sturen.

Ik wil een artikel retourneren

Enkel niet geopende, onbeschadigde artikels kunnen geretourneerd worden. De kosten die hieraan verbonden zijn, zijn voor jouw rekening. Wens je een bestelling geheel of deels te retourneren, neem dan contact op via sales@muco.be

Lees hier onze volledige retourvoorwaarden na.

Ik heb een vraag over mijn bestelling

Je kan al je vragen over je bestelling richten aan sales@muco.be. Dit is de snelste manier om ons over je bestelling te contacteren.

Kan ik de producten van de Mucovereniging verkopen?

Wil je als verkoper van de producten van de Mucovereniging aan de slag? Dat kan! Lees de voorwaarden en werkwijze hier na.

Draag ik met mijn aankoop echt bij aan de strijd tegen muco?

Jazeker!

De Mucovereniging is de enige nationale vereniging die zich inzet voor kinderen, jongeren en volwassenen met muco. Wij streven naar een beter en langer leven van alle mensen met muco in hun land.

De Mucovereniging ontvangt geen overheidssteun. Alles wat we kunnen betekenen voor mensen met muco en hun familie kan dus enkel door jouw steun!

Jouw bijdrage maakt het mogelijk om:

– praktische en financiële ondersteuning te bieden aan patiënten
– wetenschappelijk onderzoek te stimuleren
– de belangen van de patiënten te verdedigen
– patiënten en families te informeren over de ziekte, de behandeling en het leven met muco
– patiënten en hun familie in de ziekenhuizen bij te staan de muco- en revalidatie
centra in ons land te ondersteunen
– zorgverleners te informeren en hen vorming aan te bieden
– de Belgische bevolking te sensibiliseren over mucoviscidose

Wil je meer over ons weten? Lees hier meer over de Mucovereniging.

Jaarlijks publiceren we eveneens een jaarverslag waarin we een overzicht geven van onze activiteiten van het voorbije jaar. Je kan de editie 2020 hier nalezen.

Hoe kan ik de strijd tegen muco nog ondersteunen?

De Mucovereniging steunen kan op verschillende manieren. Lees er hier meer over.

Kan ik een fiscaal attest krijgen voor mijn aankoop via de webshop?

De aankoop van artikelen op de webshop komt niet in aanmerking voor een fiscaal attest.

Enkel vrije giften kunnen in aanmerking komen voor een fiscaal attest.

Laatste update: